Pozvánka: Panelová diskuze PR Gangu poradí studentům jak na média a sociální sítě

Panelová diskuze PR Gang
Veronika Duchoňová
Autor článku: Veronika Duchoňová

Zatímco přednáškový maraton našeho studentského projektu PR Gang je téměř u konce, přípravy na závěrečnou panelovou diskuzi vrcholí. Už 30. dubna se na půdě Masarykovy univerzity odehraje třetí panelová diskuze PR Gangu, tentokrát na téma „Jak správně na média, sociální sítě či influencery aneb Vyhněme se trapasům“. V Aule Fakulty sociálních studií se potká stovka studentů a pět odborníků z PR a marketingu. Pod moderátorským patronátem Ondřeje Austa experti z agentur i firem představí studentům nejmodernější způsoby, jak provázat v komunikaci média, sociální sítě a influencery.

Kromě Ondřeje Austa z Médiáře, který bude celou akci moderovat, přijal pozvání na diskuzi například Lukáš Matějů, specialista na digitální marketing a správce sociálních sítí pro české zastoupení IT giganta IBM. Procesy a praxi globálního brandu největšího beauty e-shopu v Evropě pak poodkryje studentům Oldřich Dostál z Notina. Za agentury vystoupí na akci Adam Zbiejczuk z Influencer.cz, hostem setkání bude i zakladatel naší agentury Petr Lesenský. Klasická média bude reprezentovat Jan Tomandl, novinář, autor dvou knih o media relations a public relations a lektor Akademie ČTK.

Panelová diskuze proběhne 30. dubna v 18:00 v Aule Fakulty sociálních studií. Akci zahájí Ondřej Aust. Následně odborníci upozorní na nejčastější chyby, kterých se lze dopustit při komunikaci s novináři nebo při prezentaci na sociálních sítích. Studenti se mohou těšit především na zkušenosti z praxe sociálních sítí a influencer marketingu. Na odbornou část naváže prostor pro dotazy a obecnou rozpravu.

Podrobné informace a aktuality k akci najdete na Facebook události. Těšíme se na viděnou!

O PR Gangu

PR Gang jsme založili před třemi lety jako studentskou PR agenturu. Cílem PR Gangu je prostředkovat studentům zkušenosti z praxe a nabídnout jim možnost vyzkoušet si práci pro reálné klienty. V rámci projektu pořádáme na brněnských vysokých školách přednášky, workshopy a diskuze. Celkem se do něj zapojilo přes 700 studentů, kteří si ověřili své schopnosti na úkolech pro více než 20 významných subjektů. Spolupráci s PR Gangem navázala například Moravská galerie, Filharmonie Brno, Notino, IBM či Regionální hospodářská komora.