Petr Lesenský přednášel žurnalistům o PR

Petr Lesenský, přednáška žurnalistům | Lesensky.cz
Agenturní zpravodaj | Veronika Gardášová
Autor článku: Agenturní zpravodaj

Petr Lesenský, zakladatel PR a marketingové agentury Lesensky.cz, včera debatoval se studenty žurnalistiky o PR. Byl totiž hostem z praxe v rámci předmětu Public relation. Ten si mohou zapisovat studenti Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity. Kurz tento semestr vede šéf brněnské ČTK Honza Tomandl. Lesenský odpovídal během devadesáti minut na řadu otázek. Studenty například zajímalo, kolik lidé v PR vydělávají nebo jaké požadavky musí splňovat kandidáti na pozici PR managera. Řeč byla i o obchodování, financích a etice.

„Pevně doufám, že mé poznatky z praxe byly pro studenty žurnalistiky alespoň trochu zajímavé. Zívalo jich v mé přítomnosti minimum a nikdo ze sálu neodešel, což vnímám pozitivně," zhodnotil svou přednášku Petr Lesenský.​

IMG_6848

Petr Lesenský odpovídá na dotazy studentům žurnalistiky na brněnské FSS. 

IMG_6850

Studenti se například dozvěděli, jaký je "boj" agentur o klienty.

IMG_6851

Jak se nabízí materiál jednotlivým novinářům? Liší se TV, rozhlas, tisk? Jsou klienti, které někdy agentura Lesensky.cz odmítla? I na takové otázky dostali posluchači odpovědi.