Novinky

Pouhých sedm dní od schválení zakázky stačilo, abychom městu Plzeň dodali nový informační portál o koronaviru. Oficiální webové stránky magistrátu Plzeň jsou dnes již v plném provozu a občané města tak najdou potřebné informace z regionu na jednom místě.

V posledním kvartálu roku 2020 jsme rozšířili záběr o klienty z oblasti veřejné správy, sportu, e-commerce či zájmových aktivit. PR aktivitami pomáháme městu Plzni podpořit turismus a bojovat proti koronaviru vytvořením nového webu. S fotbalovým klubem Zbrojovka jsme se dohodli na spolupráci v oblasti marketingové komunikace. E-shopu s doplňky pro domácnost Astoreo pomáhám...

Už třetím rokem se staráme o marketing zelených potravin Green Ways. Za tu dobu jsme připravili tisíce stran magazínů, facebookových postů i řadu strategií na téma ječmene a chlorelly. Letos na jaře společnost představila nové produkty, u jejichž vzniku a propagace jsme nemohli chybět. Do našich kampaní a obsahových plánů tak nově vítáme řepu, mrkev, borůvku a brusinku.

Už pár měsíců patří mezi členky našeho PR týmu, k rozhovoru se ale přes seznamování s klienty a pečlivou práci dostala až teď. Původně brněnská novinářka a milovnice výletů našla v oboru public relations pracovní výzvu i nové přátele. O svém putování z redakčního do agenturního prostředí nám povyprávěla v novém rozhovoru.

Intezze je česká značka bezdrátových sluchátek, za kterou stojí parta odborníků na sluchátkovou audiotechniku. Pro klienta jsme navrhli moderní a designově neotřelý web, který skvěle reprezentuje a prodává mladou progresivní značku.

Agenturní aktuality

Od září se novým členem našeho marketingového oddělení stává Alexandr Fiala, který má mnohaleté zkušenosti s kreativními kampaněmi a reklamním prostředím. Pod jeho vedením plánujeme rozšířit kreativní potenciál a nabídnout trhu moderní ucelené kampaně v rámci našeho firemního konceptu PR 360®.

Náš PR tým od března rozšířila bývalá reportérka a šéfredaktorka Anna Fajkusová. Těší se na práci s klienty z finanční a lifestylové oblasti i na poznávání nových témat.

Zakladatel naší agentury Petr Lesenský poskytl rozhovor serveru Mladý Podnikatel. K deseti letům firmy prozradil, jak vznikala a jaká úskalí i výhody má její budování pod vlastním jménem. Řeč byla také o proměnách oboru, prolínání PR a marketingu či o tom, jak PR 360 ovlivňuje nároky na naše agenturní kolegy.

Rok 2019 je pro agenturu významný hned dvěma speciálními výročími. Zatímco to první – čtyřicetiny Petra Lesenského – už jsme úspěšně oslavili, na to druhé – deset let vzniku agentury – se teprve intenzivně chystáme.

Vedení naší agentury nově přebírá Roman Kučera, který ve funkci CEO střídá po deseti letech Petra Lesenského. Nového šéfa bude mít také marketingové oddělení. Pozitivní změna čeká i naši pražskou pobočku, jež se rozroste o dvě nové posily.

Případové studie

Správa dvou sociálních sítí, včetně reklamy a community managementu. Nastavení a správa PPC reklam. Spolupráce s influencery. Kompletní PR pokrytí a příprava tiskové konference pro novináře či kooperace s eventovou a grafickou agenturou. Tak ve zkratce vypadala náplň naší práce při otevření nového nákupního centra v Praze na Letné. Podařilo se a Centrum Stromovka pak během...

Čtrnáct tun slávek dovezených přímo z Holandska, 36 pražských restaurací, 7 velkoobchodů, 13 055 prodaných voucherů, 23 085 unikátních návštěvníků webových stránek a 63 mediálních výstupů. To jsou výsledky zářijového projektu Prague Mussel Week (PMW) na jehož aktivní komunikaci jsme se podíleli. Jako stěžejní nástroj pro komunikaci jsme přitom zvolili edukativní public...

Systém stravenek patří stále mezi nejpopulárnější zaměstnanecké benefity současnosti. V srpnu letošního roku k němu avizovalo ministerstvo financí zásadní změnu v podobě náhrady finančním příspěvkem. Mediální debata se od původního tématu záhy rozšířila na význam stravenek v českém prostředí. Velkou zásluhu na tom měla i naše komunikace stanoviska Družstva CBA, které tak...

Společnost Green Ways je jedním z největších evropských výrobců a distributorů zelených potravin. V únoru 2019 firma představila nový produkt – zelený ječmen s příchutí jahod. K novému produktu s názvem Dětský Ječmen jsme připravili vizuální a obsahový koncept. Ten jsme poté promítli do obalového designu, merchandise, tiskovin i celé marketingové stragie k uvedení produktu...

Grafická podoba outdoorové kampaně, vstupenek, diplomů a kompletní PR strategie. To je souhrn našich aktivit, kterými jsme v loňském roce pomohli uvést v život rozlučku fotbalisty Luboše Kaloudy s fanoušky. Výsledkem tak bylo nejen utkání fotbalových hvězd, ale také hojná účast na samotné akci. Na brněnský stadion na Srbské zavítalo přes 4 000 návštěvníků.

Blog

Tématem prvního ročníku Ecommerce Expo byla expanze do zahraničí. Tohle jsou nejzajímavější poznatky, které si naše markeťačky Míša Kurtaničová a Terka Ticháčková z příspěvků řečníků odnesly. 

Aktuální témata, povolaní odborníci a prostor pro vyjádření názoru. Vznikla nová rubrika Hyde PRak, ve které se budou postupně jednotliví členové agentury vyjadřovat k tématům, která je zajímají a ke kterým mají co říct. O první příspěvek se postarala naše Media Director Markéta Kohoutková, která si na paškál vzala návrh zákona o zákazu vlastnictví médií politiky.

Novinky Lesensky.cz

Chcete s námi spolupracovat?

Chcete s námi dělat stejně skvělé projekty? Nebo se k nám přidat do týmu? Pošlete nám vzkaz a my se ozveme – s nápadem na spolupráci, kampaň či s pozvánkou na setkání u nás v kanceláři.

Kontaktujte nás

Kontaktní formulář

Pokud potřebujete cokoliv vědět, napište nám. Můžete se zeptat na naše služby a nabídku nebo jen tak zanechat jakýkoliv vzkaz.