Novinky

Se začátkem roku 2021 jsme rozšířili portfolio o šest nových klientů. S aktivitami v PR pomáháme Technologickému parku Brno a společnosti Packway. V oblasti marketingové komunikace pak nově spolupracujeme s pražským obchodním centrem NOVO Plaza, projektem pro budoucí mediky Bmedic a se společnostmi Webkomplet a Webstep.

Kreativní agentura PR Gang, která se zaměřuje na zapojování studentů do reálných kampaní, dokončila před koncem roku úspěšně zakázku pro město Brno. Spolupráce s brněnským magistrátem se věnovala podpoře kandidatury města na titul Evropského hlavního města kultury 2028. PR Gang na projektu během tří semestrů odpracoval více než 300 hodin.

Populární herečka Lucie Benešová ví, jak na domácí pohodu, miluje svoji početnou rodinu a také interiérové doplňky. A právě proto si ji e-shop Astoreo.cz vybral do své podzimní reklamy. Kombinaci klasického a celebrity public relations jsme využili v kampani, která poukázala na to, že lidem není lhostejné, kde žijí a čím se obklopují. Díky kampani „Změňte si svůj obývák...

Pouhých sedm dní od schválení zakázky stačilo, abychom městu Plzeň dodali nový informační portál o koronaviru. Oficiální webové stránky magistrátu Plzeň jsou dnes již v plném provozu a občané města tak najdou potřebné informace z regionu na jednom místě.

V posledním kvartálu roku 2020 jsme rozšířili záběr o klienty z oblasti veřejné správy, sportu, e-commerce či zájmových aktivit. PR aktivitami pomáháme městu Plzni podpořit turismus a bojovat proti koronaviru vytvořením nového webu. S fotbalovým klubem Zbrojovka jsme se dohodli na spolupráci v oblasti marketingové komunikace. E-shopu s doplňky pro domácnost Astoreo pomáhám...

Agenturní aktuality

Od září se novým členem našeho marketingového oddělení stává Alexandr Fiala, který má mnohaleté zkušenosti s kreativními kampaněmi a reklamním prostředím. Pod jeho vedením plánujeme rozšířit kreativní potenciál a nabídnout trhu moderní ucelené kampaně v rámci našeho firemního konceptu PR 360®.

Náš PR tým od března rozšířila bývalá reportérka a šéfredaktorka Anna Fajkusová. Těší se na práci s klienty z finanční a lifestylové oblasti i na poznávání nových témat.

Zakladatel naší agentury Petr Lesenský poskytl rozhovor serveru Mladý Podnikatel. K deseti letům firmy prozradil, jak vznikala a jaká úskalí i výhody má její budování pod vlastním jménem. Řeč byla také o proměnách oboru, prolínání PR a marketingu či o tom, jak PR 360 ovlivňuje nároky na naše agenturní kolegy.

Rok 2019 je pro agenturu významný hned dvěma speciálními výročími. Zatímco to první – čtyřicetiny Petra Lesenského – už jsme úspěšně oslavili, na to druhé – deset let vzniku agentury – se teprve intenzivně chystáme.

Vedení naší agentury nově přebírá Roman Kučera, který ve funkci CEO střídá po deseti letech Petra Lesenského. Nového šéfa bude mít také marketingové oddělení. Pozitivní změna čeká i naši pražskou pobočku, jež se rozroste o dvě nové posily.

Případové studie

Připravili jsme nové webové stránky pro společnost SOLSOL (Solar Solutions) – jednoho z nejvýznamnějších dodavatelů řešení solárních elektráren pro firmy. Jejími zákazníky jsou tuzemské i zahraniční společnosti, které chtějí vybudovat solární elektrárny coby zdroj energie pro vlastní potřebu.

Správa dvou sociálních sítí, včetně reklamy a community managementu. Nastavení a správa PPC reklam. Spolupráce s influencery. Kompletní PR pokrytí a příprava tiskové konference pro novináře či kooperace s eventovou a grafickou agenturou. Tak ve zkratce vypadala náplň naší práce při otevření nového nákupního centra v Praze na Letné. Podařilo se a Centrum Stromovka pak během...

Čtrnáct tun slávek dovezených přímo z Holandska, 36 pražských restaurací, 7 velkoobchodů, 13 055 prodaných voucherů, 23 085 unikátních návštěvníků webových stránek a 63 mediálních výstupů. To jsou výsledky zářijového projektu Prague Mussel Week (PMW) na jehož aktivní komunikaci jsme se podíleli. Jako stěžejní nástroj pro komunikaci jsme přitom zvolili edukativní public...

Systém stravenek patří stále mezi nejpopulárnější zaměstnanecké benefity současnosti. V srpnu letošního roku k němu avizovalo ministerstvo financí zásadní změnu v podobě náhrady finančním příspěvkem. Mediální debata se od původního tématu záhy rozšířila na význam stravenek v českém prostředí. Velkou zásluhu na tom měla i naše komunikace stanoviska Družstva CBA, které tak...

Společnost Green Ways je jedním z největších evropských výrobců a distributorů zelených potravin. V únoru 2019 firma představila nový produkt – zelený ječmen s příchutí jahod. K novému produktu s názvem Dětský Ječmen jsme připravili vizuální a obsahový koncept. Ten jsme poté promítli do obalového designu, merchandise, tiskovin i celé marketingové stragie k uvedení produktu...

Blog

Tématem prvního ročníku Ecommerce Expo byla expanze do zahraničí. Tohle jsou nejzajímavější poznatky, které si naše markeťačky Míša Kurtaničová a Terka Ticháčková z příspěvků řečníků odnesly. 

Aktuální témata, povolaní odborníci a prostor pro vyjádření názoru. Vznikla nová rubrika Hyde PRak, ve které se budou postupně jednotliví členové agentury vyjadřovat k tématům, která je zajímají a ke kterým mají co říct. O první příspěvek se postarala naše Media Director Markéta Kohoutková, která si na paškál vzala návrh zákona o zákazu vlastnictví médií politiky.

Novinky Lesensky.cz

Chcete s námi spolupracovat?

Chcete s námi dělat stejně skvělé projekty? Nebo se k nám přidat do týmu? Pošlete nám vzkaz a my se ozveme – s nápadem na spolupráci, kampaň či s pozvánkou na setkání u nás v kanceláři.

Kontaktujte nás

Kontaktní formulář

Pokud potřebujete cokoliv vědět, napište nám. Můžete se zeptat na naše služby a nabídku nebo jen tak zanechat jakýkoliv vzkaz.