Nově propagujeme parašutismus a mistrovství světa ve wingsuit-flyingu

Lesensky.cz propagace mistrovství světa ve wingsuit-flyingu
Martin Svoboda
Autor článku: Martin Svoboda

Naše agentura rozšiřuje svůj záběr v oblasti sportovního marketingu. Do portfolia klientů ze sportovního prostředí jsme přivítali společnost Jump-Tandem, která se zaměřuje na parašutismus a tandemové seskoky. Kromě pravidelné propagace rekreačních seskoků zahrnuje naše spolupráce také mediální podporu profesionálních sportovců a mistrovství světa v disciplíně wingsuit-flying.

Světový šampionát v letu v okřídlených kombinézách, který se odehraje od 26. srpna do 2. září, podporujeme intenzivní komunikací směrem ke stěžejním tuzemským médiím. Marketingu a PR u sportovních subjektů se náš tým věnuje stále intenzivněji. Protože disciplína wingsuit-flying není mezi širokou veřejností známá, zvolili jsme u ní na rozdíl od populárnějších sportů odlišnou komunikační strategii.

„V první fázi komunikace jsme se zaměřili na edukaci a obecnou propagaci tohoto sportu. Až ve druhé části kampaně jsme začali směřovat veškeré aktivity k termínu mistrovství světa.“ 
Markéta Kohoutková, ředitelka PR oddělení

V kampani pro společnost Jump-Tandem cílíme primárně na televizi. Využíváme tak vizuální atraktivitu wingsuit-flyingu. Kromě televize se dosavadní komunikace soustředila i na tištěná a internetová média, výstupy bylo možné zaznamenat například v tuzemských denících nebo tematicky blízkých časopisech.

Spolupráci s klientem jsme s blížícím se mistrovstvím založili na vyhledávání individuálních mediálních příležitostí. Výhodou je proaktivní přístup klienta, který novinářům poskytuje prostor pro pořizování exkluzivních záběrů, a to například i přímo z letadla v průběhu závodů. Výsledkem jsou tak obsahově bohaté reportáže, které sport dokonale dokumentují a přibližují publiku. Mistrovství světa bude i díky tomu věnovat prostor Česká televize, která ho na přelomu srpna a září zařadí do speciálního vysílání na svém sportovním programu.