Navrhli jsme a vytvořili nový web pro Comimpex

Comimpex web | Lesensky.cz
Agenturní zpravodaj | Veronika Gardášová
Autor článku: Agenturní zpravodaj

V Lesensky.cz věříme, že PR a marketing nejlépe fungují ve vzájemné synergii a že každá propagace musí mít svou logiku a posloupnost. Když nám přišla poptávka na pomoc se zviditelněním IT firmy Comimpex, nabídli jsme jí kromě tradiční dvojice PR & marketing i analýzu pozice na trhu ve vztahu ke konkurenci.

Z našeho výzkumu vyplynulo, že nejvíce péče a změn bude nejdříve potřebovat online prezentace firmy - a proto jsme s Comimpexem kromě klasické PR spolupráce dohodli také na přípravu nových webových stránek. Základní prioritou bylo vytvořit svěží, "digitálně orientovaný" a přehledný IT web.

Grafické i UX návrhy jsme pojali odvážněji, než umožňoval dosavadní korporátní design. Vedení Comimpexu se koncepty včetně návrhu struktury webu zalíbily na první dobrou, takže nám dalo k dokončení šablon volnou ruku a my si tak mohli s webem vyhrát nejen graficky, ale i animačně. Nový webdesign se také stal základem pro novou korporátní identitu společnosti. Na výsledky práce našeho 3členného týmu se můžete podívat ve videu nebo na www.comimpex.cz.

 

 

 

Zadání: Vytvořit moderní a srozumitelný web, který představí společnost Comimpex a její služby

Doba realizace: 2 měsíce

Datum předání projektu: listopad 2017

Realizační tým: Roman Kučera (analýza, UX a copywriting), Ivan Kebeleš (grafika), Jan Polzer (programování)