Na vyhlášení TOP firem regionu jsme završili propagaci RHK Brno a našli inspiraci pro nové kampaně

Propagace RHK Brno, nové kampaně | Lesensky.cz
Agenturní zpravodaj | Veronika Gardášová
Autor článku: Agenturní zpravodaj

V Brně se 23. listopadu konal již 13. ročník soutěže TOP MSP 2017. Náš klient a zároveň organizátor soutěže, Regionální hospodářská komora Brno, na slavnostním večeru v Divadle Reduta vybral nejúspěšnější malé a střední firmy regionu. Protože jsme s medializací akce pomáhali, nenechali jsme si ji ujít. Kromě pozitivních byznys výhledů jsme během večera načerpali také inspiraci pro novou PR kampaň na rok 2018.

Odborníci v letošním ročníku soutěže TOP MSP 2017 hodnotili například bonitu firem, jejich finanční zdraví a další odborné kategorie. Absolutním vítězem se stala společnost Holek Production, která vyrábí zařízení pro šití, úpravu a údržbu oděvů v domácnosti. Na druhém místě skončily díky rovnosti bodů hned dvě firmy: PEaPE METAL podnikající v kovovýrobě a společnost HUTIRA – BRNO, která působí zejména v oblasti plynárenství, energetiky a vodárenství. Třetí příčku obsadila společnost Arch.Design, jež se věnuje urbanismu, architektuře, stavební projekci, inženýrské činnosti, projektům interiérů, vizualizacím a počítačovým animacím návrhů.

Na setkání panovala nakažlivě pozitivní nálada, protože byznysu a inovacím se v kraji mimořádně daří. „Průběh slavnostního večera nám jenom potvrdil, že budovat kvalitní PR pro Regionální hospodářkou komoru Brno znamená mimo jiné mediálně podporovat i všechny její členy. A přesně toto bude jeden ze základních pilířů naší komunikační strategie pro rok 2018,“ říká Tomáš Skolek, vedoucí PR týmu agentury Lesensky.cz.