Získali jsme cenu LEMUR v kategorii digitálních a sociálních médií

Lemur Lesensky.cz přebírá cenu
Veronika Duchoňová
Autor článku: Veronika Duchoňová

Stejně jako v minulých letech jsme se i letos zúčastnili slavnostního vyhlášení ceny za Public Relations, která nově nese název LEMUR. A i tentokrát jsme byli úspěšní. Pro Báru Polákovou jsme totiž získali 1. místo v kategorii Digital&Social Media za kampaň k videoklipu k písni 2-8-5. Kampaň se navíc v celkových výsledcích umístila na třetím místě mezi všemi kampaněmi loňského roku.

Každoroční udílení cen za nejlepší PR projekty v Česku vyhlašuje Asociace Public Relations Agentur (APRA). Slavnostní galavečer a udílení cen se konalo 4. června, kdy se všechny špičky oboru sešly v prostorách Centra současného umění DOX v Praze.

Své želízko v ohni jsme přitom měli i my. Do kategorie Digital&Social Media jsme vyslali kampaň pro zpěvačku Báru Polákovou a její videoklip k písni 2-8-5, který loni na podzim vysílala živě na Instagramu. V nabité konkurenci dalších PR agentur či firemních komunikačních oddělení se podařilo získat první místo. Nejlepším možným způsobem jsme tak navázali na loňský úspěšný ročník, kdy jsme si odnesli nejvyšší ocenění v kategorii politické komunikace za komunikaci projektu Prezident 21. 

Poděkování na tomto místě proto patří nejen odborné porotě, ale také Báře Polákové, že si pro PR spolupráci vybrala právě nás. Můžeme se tak s velkou dávkou elánu a nadšení vrhnout do dalších společných projektů, na které jsme si v minulých měsících plácli. Ať už se budou točit kolem hudby nebo například módy.

 

Kampaň k videoklipu 2-8-5

Ve videoklipu k písni 2-8-5 vystupovala řada známých českých osobností a influencerů. Všichni zároveň v tentýž čas na svých profilech klip živě vysílali ze svého pohledu. Vznikla tím neobyčejná sociální pavučina, díky níž si sledující mohli sami vybrat, koho vysílání budou sledovat.

Kampaň k videoklipu 2-8-5 v číslech

V souvislosti s klipem 2-8-5 jsme v médiích zaznamenali bezmála 200 výstupů, a to s opakovaným zásahem ve většině stěžejních médií. Na sociálních sítích pak klip zhlédlo už během prvních 24 hodin v Instastories sedmdesát tisíc lidí. Za první dva dny měl skoro 300 000 zhlédnutí a na Facebooku příspěvek zaznamenal dosah až půl milionu sledovatelů. Díky klipu vzrostla fanouškovská základna Báry Polákové na Instagramu o 34 %, na Facebooku o 10 %. Nárůst FB metriky “Lidé, kteří o tom mluví” pak byl dokonce sedminásobný.