Ani po prázdninách nepovolujeme s mediální podporou akcí. Tentokrát nás zaujal Sporťáček


Není tajemstvím, že u nás v agentuře si dobře vybíráme, které akce mediálně podpoříme. Jelikož většina našeho týmu jsou aktivní sportovci, výběr akce byl jasný. Tentokrát jsme se s plnou vervou vrhli do spolupráce s festivalem Sporťáčkem - významnou akcí, která vede ke sportu celé rodiny. Konala se v sobotu 12. září v areálu Hněvkovského. Na tomto festivalu se představilo přes 70 českých klubů a sportovních svazů, které pomocí názorných ukázek lákaly děti i dospělé k aktivnímu způsobu života.
„Sporťáček není o tom kouknout se, navštívit pár stánků a dostat hodně letáků. Chceme představit co nejvíce sportů na jednom místě tak, aby si je děti i rodiče mohli sami ‚osahat‘, pobavit se s trenéry, známými i neznámými sportovci, a dostat informace o všem, co ke sportování patří,“ říká ředitel a zakladatel Sporťáčku Jakub Makalouš. Putovní festival Sporťáček se letos koná pátý rokem, v Brně se však představil poprvé. Děti i dospělí si tak v areálu Hněvkovského mohli vyzkoušet například lukostřelbu, hokej na umělé ledové ploše, paddleboarding a mnoho dalších tradičních i méně známých sportů.
Sporťáček tak byl první poprázdninovou akcí, kterou agentura Lesensky.cz zastřešila. „To, s kterou akcí navážeme spolupráci, si pečlivě vybíráme. Podporujeme události, které mají smysl a věříme jejich zaměření. Sporťáček tak byl jasnou volbou. Vede děti i dospělé ke sportu a to je nám blízké. Akce jsme se osobně zúčastnili a byli jsme nadšení. Příští rok hodláme ve spolupráci pokračovat,” prozradila Michaela Suková, která má v agentuře Lesensky.cz medializaci vybraných kulturních akcí na starosti.