Agentura Lesensky.cz podporuje dobré jídlo, víno a zábavu. Spolupracuje proto se Špilberk Food Festivalem

Špilberk Food Festival | Lesensky.cz
Agenturní zpravodaj | Veronika Gardášová
Autor článku: Agenturní zpravodaj

Šavle řeže hrdlo láhve a z ní se linou bublinky pravého šampaňského. To vše s logem Lesensky.cz v pozadí. Stali jsme se totiž mediálními partnery 4. ročníku Špilberk Food Festivalu, který odstartoval právě dnes a potrvá celý víkend. Na něm dojde ke spojení dobrého jídla, vína a zábavy. O pořádný poprask se postarají hvězdní hosté v čele s michelinskými kuchaři Italem Federicem Delmontem a Francouzem Guillaumem Delaunay.

„V dubnu jsme podporovali běžecké akce, v květnu cyklistické a v červnu jsme se rozhodli odměnit mediální spoluprací se Špilberk Food Festivalem. Těšíme se, až ochutnáme delikatesy z celkem 13 jihomoravských restaurací. Na konci si pak zhodnotíme, která vaří nejlépe,” komentuje s nadsázkou Aneta Sklenářová z agentury Lesensky.cz, která má mediální partnerství se Špilberk Food Festivalem na starosti. Dnešní páteční program je omezený počtem vstupenek, lístky na sobotu a na neděli jsou ale stále k dispozici. Zakoupíte je přímo na místě, na hradě Špilberk.

Program letošního Špilberk Food Festivalu je opravdu nabitý a kromě stálého přísunu dobrého jídla na stáncích účastnících se restaurací zabaví návštěvníky hlavní program na pódiu. „Z těch nejzajímavějších jmenujme cooking show Jakuba Jurky, který představí netradiční molekulární mixologii. Návštěvníci se můžou do programu také aktivně zapojit. KOISHI - restaurant si pro ně totiž připravil soutěž v otevírání ústřic,” vyjmenovává z dlouhého výčtu zábavy organizátorka Marie Šotkovská. To vše za swingového, folklorního nebo jazzového hudebního doprovodu. Program je pak ozvláštněn degustacemi vína v prostorách Špilberských kasemat nebo destilátovými, čajovými i pivními ochutnávkami.

sff_2015