Agentura Lesensky.cz oslnila Šikland. Westernové městečko je minulostí

Šikland, koně a kovbojové | Lesensky.cz
Agenturní zpravodaj | Veronika Gardášová
Autor článku: Agenturní zpravodaj

Agentura Lesensky.cz zvítězila ve výběrovém řízení na dodavatele PR aktivit největšího přírodního zábavního parku v Česku – Šiklandu. V rámci spolupráce se kromě nastavení nové komunikační strategie počítá i s rebrandingem. Původní westernové městečko se totiž množstvím atrakcí postupně rozšířilo v plnohodnotný zábavní park. Výběrového řízení se zúčastnilo sedm agentur.

 „Naším cílem bude představit Šikland jako komplexní zábavní park pro všechny. Vyžití tu najde každý, což je třeba k jednotlivým cílovým skupinám komunikovat individuálně. Těšíme se na to, bude to zábava i pro nás,“ uvedla PR manažerka agentury Karolína Křenková, která bude aktivity pro nového klienta zajišťovat.

 „Brněnská PR agentura Lesensky.cz nás v tendru přesvědčila znalostmi zábavního průmyslu, orientací v regionu i lidským přístupem. Cítíme, že se vzájemně chápeme, a věříme v dlouhodobou spolupráci,“ doplnila Eva Černá, manažerka společnosti Šikland.