Public relations

Public relation Header

Public relations posilují vztahy s novináři, zákazníky, partnery i zaměstnanci. Díky pravidelné práci s médii se o vás bude více mluvit, číst i psát.

Mediální analýza

Mediální analýza

Pokud chcete mít přehled, kdy, kde a jak se o vás mluví v médiích, potřebujete mediální analýzu. Ta detailně prozkoumá váš mediální obraz a zhodnotí vaše výstupy v novinách, rádiích, televizi i online titulech. Získáte detailní přehled o PR výsledcích vaší značky, její síle i přímé srovnání s mediálními aktivitami konkurence.

Nejdříve prozkoumáme vaše dosavadní PR aktivity. Zeptáme se vás, jak jste dosud pracovali s médii. Poté se zaměříme na analýzu vašich mediálních výstupů. Vyhledáme vaše mediální zmínky a zanalyzujeme jejich texty, témata i způsob, jakým referují o vaší značce. Získáme tak ucelený přehled o vašem mediálním obrazu, který zhodnotíme ve výsledné analytické zprávě. Budete-li chtít, vaše mediální výsledky v analýze rádi porovnáme i s vaší konkurencí.

Komunikační strategie

Komunikační strategie

S komunikační strategií se naučíte mluvit o tématech, která zajímají veřejnost i média. Vaše tiskové zprávy a redakční materiály získají jednotný jazyk i tón komunikace a ponesou hodnoty vaší značky. Ve strategii vám kromě výběru vhodných médií doporučíme, jakým PR tématům se věnovat a jak o nich mluvit a psát. Po ruce tak budete mít konkrétní plán, který vás dostane do novin, televize a online médií.

Nejdříve zhodnotíme vaše dosavadní mediální aktivity a detailně pročteme vaše tiskové zprávy a všechny další podklady zasílané novinářům. Z výsledků mediální analýzy pak sestavíme plán PR komunikace. Ve výsledné komunikační strategii se dozvíte, jak posunout materiály pro média dál, kdy a kam je rozesílat. Také vám doporučíme seznam témat vhodných k medializaci a tipy, které vám pomohou zlepšit váš mediální obraz.

Monitoring médií

Monitoring médií

Pokud chcete vědět, kdy, kde a jak o vás média mluví, potřebujete monitoring médií. Každý měsíc, týden či den pro vás můžeme připravit souhrn zmínek z tisku, TV, rádií i online titulů. Z monitoringu snadno odhalíte, jakou má vaše značka mediální sílu a s jakými tématy a emocemi je spojována. S přehledným seznamem zmínek budete moci upravit vaši PR strategii, případně rychle reagovat v rámci krizové komunikace.

Abychom získali přehled o vaší mediální aktivitě, nejdříve shromáždíme vaše dosavadní tiskové materiály a prozkoumáme váš styl komunikace. Poté stanovíme frekvenci monitoringu na denní, týdenní či měsíční sledování. Budete-li chtít, sledování médií rozšíříme také o vaši konkurenci. Následně se pustíme do práce. Pravidelně od nás dostanete seznam zmínek z tisku, televize, rádií i online titulů. V reportu najdete datum, název, zdroj a odkaz na vaše mediální výstupy.

PR v médiích

PR v médiích

Public relations jsou nástrojem, díky němuž o vás budou média více mluvit a psát. S častějšími a pozitivními zmínkami v médiích vás bude znát více lidí a posílíte firemní značku. Rádi vám pomůžeme s nastavením, tématy i zavedením PR do médií. Postaráme se o komunikaci s redakcemi, témata, psaní zpráv či přípravu akcí pro média. Zajistíme vám přízeň novinářů i prostor v médiích.

Základem naší práce bude mediální analýza. Zjistíme, kdo jste a kdy, kde a jak se o vás v minulosti psalo. Analýza nám pomůže se stanovením komunikační strategie. Časový a tematický plán doplníme o seznam vhodných médií a redakčních kontaktů. Poté již bude následovat pravidelný PR servis – budeme vyhledávat zajímavá témata a oslovovat novináře s tiskovými zprávami a dalšími podklady. Postarat se můžeme i o přípravu akcí pro média či pořádání netradičních eventů. Na konci každého měsíce od nás dostanete monitoring výsledků se seznamem zmínek z tisku, televize, rádií i online médií. V reportu najdete datum, název, zdroj a odkaz na vaše mediální výstupy.

Inzerce

Inzerce

S reklamou a inzercí bude vaše komunikace silnější. Pokud chcete podpořit vaši značku a prodeje, je inzerce vhodný reklamní doplněk k PR. K tiskové a online propagaci vyhledáme vhodná média, sestavíme inzertní plán a připravíme texty i grafiku. Vaše reklamy budou poutavé, vizuálně atraktivní a přivedou vám nové zákazníky.

Spolupráci zahájíme přehledem vašich marketingových aktivit a zákazníků. Poznáme váš byznys a vytipujeme vhodná inzertní média. Poté vám navrhneme inzertní plán a rozpočet. Jakmile si jej odsouhlasíme, připravíme texty i grafiku reklam a postaráme se o její nasazení. Zaštítíme veškerou komunikaci se zástupci médií i finální kontrolu výsledných inzerátů.

Tiskové konference a eventy

Tiskové konference

Posílat do médií tiskové zprávy je dobrý start, který je třeba rozvíjet. Pokud chcete, aby vás novináři měli rádi a věnovali se vašim tématům, musíte je zaujmout a pečovat o ně. Tiskové konference a akce pro média jsou ideální příležitostí k osobnímu setkání s redakcemi a k předání zásadních informací. Rádi pro vás navrhneme a zařídíme tiskový event, jenž vás dostane do médií i do přízně novinářů.

Při přípravě tiskové konference si nejdříve stanovíme její cíle a hlavní sdělení. Poté vytipujeme vhodná média a společně se domluvíme na scénáři a průběhu akce. Následně rezervujeme ideální prostor, zajistíme catering a připravíme redakční texty a press kity. Nakonec pozveme novináře a postaráme se o to, aby celý den proběhl v pořádku a zajistil kvalitní mediální výstupy.

Public relations řešíme systematicky

Naše spolupráce má řád. Nejdříve vás poznáme tak, že analyzujeme vaše potřeby, cíle a rozpočet. Pak navrhneme nejlepší témata, stěžejní média i PR strategii a pustíme se do práce. Výsledky naší spolupráce budeme průběžně vyhodnocovat a upravovat tak, aby fungovala co nejlépe.

  • Analýza
  • Návrh
  • Realizace
  • Optimalizace
A máme spokojené klienty.
E.on reference Lesensky.cz
Ikea reference Lesensky.cz
Invia reference Lesensky.cz
Zetor reference Lesensky.cz

Za naše ceny se nestydíme

Zvolte svůj měsíční rozpočet a my vám ukážeme, jaké služby vám za něj můžeme v public relations nabídnout.

3 000 Kč

Rozpočet je moc malý, dobrou radu vám ale dáme zdarma. Agenturní PR za tuto částku nepořídíte, naši pomoc ale můžete mít i tak. PR a marketing totiž školíme v PR Akademii. Investujte chytře – do vzdělání a do sebe.

0
5 000 Kč

Kukátko do světa médií. Za tuto cenu u nás pořídíte odbornou konzultaci nebo jednodušší monitoring mediálních zmínek.

0
20 000 Kč

Mediální zrcadlo. S tímto budgetem proklepneme vaše PR a mediální obraz. V mediální analýze zjistíte kdy, kde a jak se o vás v médiích mluví.

1
30 000 Kč

Inzerce na zkoušku. Ideální rozpočet menší reklamní kampaně v médiích. Obsahuje plán, texty a grafiku inzerátů.

0
40 000 Kč

Bude se o vás mluvit a psát. Poctivý rozpočet na přípravu komunikační strategie nebo základní měsíční PR servis.

0
120 000 Kč

Ruka v rukávě. Za tyto peníze se vám postaráme o kompletní PR včetně tiskových akcí a občasné inzerce.

0
200 000 Kč

Vy ještě nemáte vlastní médium? Pokud to s PR myslíte tak vážně, má smysl jej úzce provázat s ostatními nástroji v rámci ucelené strategie. Ta se jmenuje PR 360 a vše o ní najdete zde.

0

Pojďte do toho s námi!

Cítíte, že jsou public relations přesně to, co váš byznys popostrčí k lepším výsledkům? Ozvěte se nám. Máme za sebou stovky projektů pro menší klienty i velké korporace. Jsme sehraný tým a moc dobře víme, že víc hlav víc ví. Své zkušenosti teď nabízíme i vám.

Kontaktujte nás

Public relations

Public relations jsou jen začátek

Po 9 letech v oboru a 300+ projektech víme, že se o kampaních vyplatí přemýšlet s nadhledem. Proto propojujeme jednotlivé PR a marketingové taktiky do komplexnější strategie PR 360. Přečtete si o ní více zde.

Kontaktní formulář

Pokud potřebujete cokoliv vědět, napište nám. Můžete se zeptat na naše služby a nabídku nebo jen tak zanechat jakýkoliv vzkaz.