Vylepšená verze systému Alveno zabezpečí i nejnáročnější podniky

21.11.2011

Společnost IReSoft zítra vydává novou verzi systému Alveno, která nabídne zdokonalené funkce pro kontrolu docházky a přístupu zaměstnanců. Inovace umožňuje firmám například povolit zaměstnancům vstup do podniku pouze v určitých hodinách. Takové opatření přispívá k výraznému posílení bezpečnosti. Veškeré změny vycházejí z praktických zkušeností tuzemských firem.

Moderní nástroj Alveno umožňuje českým podnikům efektivně zkombinovat výhody docházkového a přístupového systému a získat tak dokonalý dohled nad zaměstnanci. Podzimní novinky programu jsou zaměřeny na zvýšení zabezpečení budov. Vedoucí pracovníci totiž mohou zvolit časové intervaly, v rámci kterých budou zaměstnanci oprávněni ke vstupu do firmy. Přitom každému pracovníkovi je možné přiřadit až tři časová pásma najednou. Nově rovněž přibyla funkce, která dovoluje jednoduše sledovat výhradně zaměstnance, kteří jsou přítomni v areálu v podniku.

„České firmy se často potýkají s nedokonalou ochranou drahého vybavení či důležitých dokumentů. Přitom největší riziko odcizení hrozí právě ze strany zaměstnance. Proto jsme připravili pro naše klienty nové funkce, které zkvalitňují dohled nad příchody a odchody pracovníků,“ uvedl Jiří Halousek, ředitel společnosti IReSoft, která se vývojem docházkových a přístupových systémů zabývá od roku 1998. „Na základě připomínek našich klientů systém neustále zdokonalujeme, aby reagoval na praktické problémy ve firmách. Podniky si mohou novou verzi programu zdarma stáhnout na našich webových stránkách,“ dodal Halousek.

Inovace systému Alveno se zaměřila na zdokonalení správy programu pro kontrolu docházky. Nově lze jednoduše do programu zadávat pouze příchody a odchody zaměstnanců, případně je možné zaznamenat přerušení pracovní doby. Zároveň byla do docházkového systému přidána možnost zakázat pracovníkům editaci vlastního výkazu práce a možnost uzavřít přístup do rozpisu dlouhodobých plánů. Úkolem nových funkcí je zamezit nežádoucím úpravám těchto dokumentů ze strany zaměstnanců.

„Podniky se často setkávaly s tím, že si zaměstnanci neoprávněně upravovali dokumenty ve svůj prospěch. Proto jsme na základě těchto informací umožnili vedoucím pracovníkům zakázat pozdější editaci výkazů či dlouhodobých rozvrhů,“ sdělil Patrik Starý, obchodní manažer společnosti IReSoft. „Avšak vyšli jsme vstříc i samotným zaměstnancům. Těm jsme v nové verzi systému umožnili sledovat svou docházku i za dny, které dosud nebyly nadřízenými zpracovány. Pracovníci tak mohou mít stále přehled o svých příchodech a odchodech,“ dodal Starý.