Společnost Generica spustila nový web s interaktivními prvky a online poradnou

10.4.2012

Společnost Generica, přední výrobce doplňků stravy, dnes oficiálně spustila specializovaný portál s praktickou online poradnou. Nové webové stránky vynikají originálním designem, který obsahuje moderní interaktivní prvky. Díky nim se stal web intuitivní a uživatelsky příjemný. Vývoj webových stránek trval bezmála čtvrt roku.

Tvorba webových stránek společnosti Generica trvala od prvních grafických návrhů až po finální verzi bezmála tři měsíce. Na vývoji se podílelo slovenské grafické studio TriM, které do designu zakomponovalo i náročné interaktivní prvky. Návštěvníci na internetových stránkách www.generica-bohemia.cz naleznou kromě konkrétních informací o produktech například praktickou online poradnu. Zde mohou položit farmaceutickým odborníkům nejrůznější dotazy a zpětnou vazbu obdrží prostřednictvím emailu.

„Design i obsah nového webu je speciálně navržen tak, aby byl maximálně intuitivní a přehledný. Návštěvníci na něm mohou nalézt vše, co potřebují. Díky tomu se rychle zorientují v produktové nabídce,“ uvedla Klara Minczinger, produktová manažerka společnosti Generica, která se již více než 16 let specializuje na výrobu doplňků stravy. „V případě, že si lidé nebudou vědět s volbou přípravku rady, mohou využít specializovanou online poradnu. Ta jim poskytuje prostor pokládat dotazy specialistům,“ dodala Minczinger.

Prostřednictvím specializovaného webu hodlá společnost Generica pravidelně informovat širokou veřejnost o možnostech a zajímavostech ze světa doplňků stravy. Webové stránky zároveň obsahují odkazy na důležité zdravotnické instituce a sekci se zajímavými informacemi a články. Návštěvníci portálu mají rovněž možnost prohlédnout si video a fotografie z výrobních procesů.

„Novému webu dominuje interaktivní lidská postava. Návštěvník má možnost kliknout na oblast těla, kterou pociťuje jako problémovou. Vždy se mu nabídne řešení ve formě vhodných přípravků. Například při výběru položky játra se návštěvníkovi nabídnou produkty, které je pomáhají chránit,“ uvedla Eva Stanislavská, marketingová manažerka společnosti Generica. „Vzhledem k našemu působení na Slovensku spouštíme zároveň také slovenskou verzi webových stránek. V blízké budoucnosti plánujeme zprovoznit rovněž anglickou verzi a stránky rozšiřovat o stále nový obsah,“ dodala Stanislavská.