Moravské firmy mohou od ledna využít novou službu IKEA Business

30.1.2012

Brněnský obchodní dům IKEA právě odstartoval speciální službu IKEA Business. Díky tomu mohou podniky na jihu Moravy nakupovat nábytek přes internet či využít rady a doporučení interiérového specialisty. Podnikatelé novou službu oceňují především kvůli velké úspoře času.

Majitelé firem a živnostníci se mohou do programu IKEA Business registrovat na internetových stránkách IKEA nebo přímo v brněnském obchodním domě. Podnikatelé následně obdrží členskou kartu a mohou tak začít s vybavováním či modernizací svých firemních prostor již v den registrace. Firmy mají možnost v rámci nového programu využívat služby s názvem Interiérový konzultant, Objednávka na dálku či Vyzvednutí zboží a doprava. Program již úspěšně funguje v 26 zemích po celém světě.

„Firmy, které sídlí v odlehlých koutech Moravy, měly často s nákupem v IKEA problém. Přestože mají o naše zboží zájem, tak z časových důvodů nemají možnost do Brna přijet osobně a nakoupit. Proto nás velice těší, že je už i náš brněnský obchodní dům zapojen do tohoto celosvětového programu,“ uvedla Dagmar Juřičková, marketingová manažerka ze společnosti IKEA Brno. „O službu je mezi klienty velký zájem. Množství firem, které si přejí službu IKEA Business v Brně využívat, se aktuálně pohybuje v řádu stovek a neustále roste,“ dodala Juřičková.

V rámci programu IKEA Business mohou zákazníci využít služby interiérového konzultanta, který je provede obchodním domem a poradí jim, jaké řešení by bylo pro prostory jejich firmy nejvýhodnější. Uvede je do problematiky materiálů a vlastností jednotlivých výrobků a vypracuje originální návrh zařízení místností. Objednávka na dálku podnikům zase umožňuje vytvořit si online nákupní seznam a zaslat ho na vybraný obchodní dům IKEA v Brně, Ostravě nebo Praze. Nová služba zároveň nabízí možnost nechat si dopravit vybraný nábytek přímo na zadanou adresu.

Přínos nové služby IKEA Business podle odborníků spočívá především v úspoře času. „Hlavně menší firmy a živnostníci trpí akutním nedostatkem času. Rozhodně tedy přivítají, pokud se výběru nábytku mohou věnovat bez závislosti na otevírací době,“ uvedla Eva Svobodová, generální ředitelka z Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR. „Výhodu nové služby IKEA vidíme v možnosti objednávky na dálku a sjednání přepravy až do provozovny. Dle našich výzkumů je většina malých a středních podnikatelů časově velmi vytížena a čas se snaží efektivně využívat. Oblast prodeje nábytku je segmentem, který zatím sílu internetu opomíjel,“ sdělila Radomíra Kotlárová, první místopředsedkyně Unie malých a středních podniků ČR.