Master Internet spouští kampaň zacílenou na průmysl a zdravotnictví

16.5.2012

Společnost Master Internet, přední český poskytovatel cloudhostingu a serverhostingu, spouští novou marketingovou kampaň zaměřenou na propagaci outsourcingu IT. Kampaň cílí na ředitele a management průmyslových firem a zdravotnických zařízení. Pro každý z těchto segmentů připravil Master Internet na míru vytvořenou nabídku a informační webovou stránku.

Ve své nové marketingové kampani se společnost Master Internet zaměřila na možnosti úspor, které firmám a zdravotnickým zařízením přinese outsourcing IT infrastruktury prostřednictvím moderních datacenter. Podle obchodních statistik společnosti lze totiž vhodným využitím outsourcingu ušetřit v průmyslu 42 % a ve zdravotnictví 34 % ročních nákladů na provoz serverů. Společnost Master Internet chce svou kampaní oslovit hlavně ředitele a management průmyslových firem a zdravotnických zařízení.

„Mnoho firem a zdravotnických zařízení v současnosti trápí rostoucí výdaje na správu, provoz a zabezpečení svých serverů. Přitom vhodným využitím nejmodernějších technologií virtualizace serverů v datacentrech mohou ušetřit i stovky tisíc korun ročně,“ uvedl Filip Špaček, provozní ředitel společnosti Master Internet, která vlastní špičkově vybavená datacentra v Praze a Brně. „Pro firmy z oblasti průmyslu a zdravotnictví jsme připravili specializované stránky. Zájemci na nich najdou podrobnější informace o možnostech snížení nákladů na IT ve svém oboru,“ dodal Špaček.

Součástí kampaně jsou specializované webové stránky na adresách www.master.cz/prumysl a www.master.cz/zdravotnictvi, které představují výhody moderní technologie outsourcingu serverů, takzvaného cloudhostingu. Při jeho využití si již firmy nemusí pronajímat servery ve fyzické podobě, ale využívají smluvně garantovanou část výkonu profesionální infrastruktury společnosti Master Internet. To kromě úspory nákladů přináší lepší možnosti konfigurace serverů s možností pružně reagovat na aktuální potřeby firmy či organizace.

„Průmyslovému segmentu a zdravotnickým zařízením máme určitě co nabídnout po stránce služeb i zkušeností. Některé firmy a organizace z těchto segmentů již patří k našim spokojeným zákazníkům,“ uvedl Pavel Křivák z marketingového oddělení společnosti Master Internet. „Tato kampaň je jen logickým vyústěním naší pozitivní zkušenosti s klienty v průmyslu a zdravotnictví,“ dodal Křivák.