Lesensky.cz zastupuje čtyři nové klienty, spolupracuje s firmou Mazars či Servodata

22.10.2013

V říjnu zahájila brněnská marketingová a PR agentura Lesensky.cz spolupráci se čtveřicí nových klientů. Pro poradenskou společnost Mazars a dodavatele informačních řešení Servodata zajišťuje komplexní PR servis a marketingovou komunikaci. Značka olejové kosmetiky Skinguard pak využívá spolupráci pro rozšíření povědomí o svých produktech, zvláště v předvánočním období. Pro společnost Afeli, která propaguje značku obuvi Tamaris, se agentura stará o realizaci PR aktivit a profesionální zpracování newsletteru pro obchodní partnery.

„Na podzim jsme opět posílili portfolio klientů o významné společnosti z nejrůznějších oborů. Samozřejmostí je individuální přístup šitý na míru aktuálním potřebám. Pro klienty zajišťujeme přípravu mediální i marketingové strategie a realizaci dlouhodobého komunikačního plánu s důrazem na moderní marketingové nástroje,“ sdělil Roman Kučera, marketingový ředitel agentury Lesensky.cz.

„Období od října do prosince je pro většinu firem z obchodního hlediska klíčové. Naším cílem je pomoci klientům využít všech příležitostí na trhu. A rozšíření povědomí o jejich značce prostřednictvím médií je právě jednou z cest, jak se tomuto cíli přiblížit,“ doplnil Tomáš Skolek, vedoucí mediálního týmu agentury Lesensky.cz.