Lesensky.cz zahájila spolupráci se čtyřmi novými klienty. Agentura nově zastupuje Blackcomb či Pharma Future

27.3.2014

Na jaře 2014 vstoupili do komunikačního portfolia agentury Lesensky.cz čtyři noví klienti. Společnosti Pharma Future, která se zabývá výrobou a distribucí doplňků stravy, bude agentura poskytovat komunikační služby a kompletní marketingový servis. Pro e-shop se sportovním vybavením a módou Blackcomb.cz připraví agenturní tým PR kampaň zaměřenou na zvýšení povědomí o značce a obsahovou strategii cílenou na udržení spokojenosti stávajících zákazníků e-shopu. S novými příležitostmi v oblasti produktového PR agentura pomůže hodnotovému podílovému fondu Brodis a vinařství Blatel.

„Březen roku 2014 znamenal pro agenturu zajímavý rozvoj. Navázali jsme spolupráci s novými klienty, kteří si drží na trhu přední pozice. Stále více se nám také osvědčuje integrované pojetí marketingové a mediální komunikace, založené na detailní práci s daty. Ačkoliv je takto uchopená integrovaná strategie velmi náročná na odbornost našeho týmu, považuji ji vzhledem k dosavadním reakcím klientů za správný tah,“ dodává Tomáš Skolek, vedoucí mediálního týmu agentury Lesensky.cz.

Podle Romana Kučery, marketingového ředitele agentury, budou velké firmy, jako jsou Pharma Future či Blackcomb, stále více poptávat soustředěné kampaně na principu marketingu 360. „Multi-channel kampaně logicky vyžadují i sofistikovanější monitoring a reporting. Protože věříme, že detailně zpracovaný report včetně fundovaného výkladu posiluje vztah mezi klientem a agenturou, zpracováváme reporty nadstandardní cestou ve vlastní aplikaci,“ doplňuje k novinkám v agentuře Kučera.