DataLife oslovuje ženy po mateřské, Dnem matek startuje novou kampaň

11.5.2012

Finančně poradenská společnost DataLife oslovuje aktivní ženy na rodičovské dovolené. V rámci nové kampaně jim nabízí možnost práce na pozici finančního poradce. Zájemkyně si mohou prověřit své znalosti v on-line testu a zapojit se do soutěže. Kampaň bude spuštěna symbolicky na Den matek 13. května 2012.

Kampaň s názvem „Budujte si kariéru po mateřské s DataLife“ je cílená na matky s malými dětmi, které mají zájem o pozvolný nástup do zaměstnání. Společnost DataLife ženám umožňuje pracovat i během rodičovské dovolené, protože jim poskytuje časovou flexibilitu. Náborová kampaň potrvá až do září 2012.

„Z našich zkušeností víme, že jsou ženy na rodičovské dovolené spolehlivé a odvádějí dobrou práci. Proto jsme se rozhodli novou kampaň zaměřit právě na tuto cílovou skupinu. Věříme, že najdeme další schopné spolupracovnice do našeho týmu,“ uvedl Jaroslav Slavíček, jednatel společnosti DataLife, která nabízí odborné poradenství v oblasti financí. „Práci finančního poradce si mohou ženy plně přizpůsobit podle svých časových možností. Díky tomu si mohou usnadnit návrat do pracovního procesu, který bývá často problematický,“ doplnil Slavíček.

V případě zájmu o práci finančního poradce stačí ženám na rodičovské dovolené vyplnit on-line test na webových stránkách datalife.cz/kariera-po-materske. Test ve dvou částech prověřuje znalosti z oblasti financí a osobnostní předpoklady pro danou pozici. Úspěšná respondentka získá Certifikát finančního poradenství a nabídku spolupráce se společností DataLife.

„Každý nový spolupracovník u nás absolvuje zaškolovací cyklus, který tvoří pevná řada školení a seminářů zaměřených na zvyšování odborných znalostí i praktických dovedností. Každému zaměstnanci se zároveň otevírá možnost ovlivňovat svůj příjem vlastním výkonem,“ sdělil Petr Temelkov, hlavní analytik společnosti DataLife. „Žena na rodičovské dovolené si tak může vybudovat úspěšnou kariéru. Vše záleží na individuálních schopnostech každého poradce,“ dodal Temelkov.

V rámci kampaně vyhlásila společnost DataLife soutěž o ceny. Účast v ní je podmíněna úspěšným zvládnutím testu znalostních předpokladů. Respondentky budou následně zařazeny do měsíčního slosování o poukázky na nákup v obchodním domě Tesco v hodnotě 2 000 Kč, 1 000 Kč a 500 Kč. Hlavní cenou v soutěži je  wellness pobyt pro dvě osoby v ceně 10 000 Kč v hotelu Harmony ve Špindlerově Mlýně.