CompuGroup Medical mění loga produktů, posiluje pozici značky na trhu

5.9.2012

Společnost CompuGroup Medical, největší poskytovatel informačních systémů pro zdravotnictví v ČR, inovuje vzhled loga u všech svých produktů. V rámci nové firemní strategie dochází ke sladění barevnosti a celkového designu všech značek společnosti po celém světě. Cílem těchto změn je sjednocení firmy, posílení její pozice na trhu a zlepšení vzájemné komunikace.

V průběhu letošního roku dochází v rámci společnosti CompuGroup Medical k výrazným úpravám stávajících produktových log. Inovace se tedy dotkne jak ambulantních a nemocničních, tak i laboratorních softwarových produktů. Zastřešujícími firemními barvami i nadále zůstávají modrá a šedá.

„Věříme, že sjednocení designu společnosti CompuGroup Medical bude přínosem a posílí image naší společnosti. Změny brandingu budou probíhat průběžně až do konce tohoto roku,“ sdělila Lenka Volfová, vedoucí marketingového oddělení společnosti CompuGroup Medical, která je lídrem tuzemského trhu v oblasti informačních systémů pro zdravotnictví. „Modernizovaná loga jsou nově v modré a šedé. Tyto barvy pro naši společnost symbolizují důvěru, bezpečí, moderní technologie a nadčasovost,“ doplnila Volfová.