Anketa ukázala vysokou oblibu IS Cygnus®, uživatelé oceňují snadné ovládání

31.1.2012

Informační systém Cygnus®, nejrozšířenější systém pro poskytovatele sociálních služeb, označili uživatelé jako maximálně užitečný a snadno ovladatelný. Ukázala to anketa společnosti IReSoft, která probíhala v prosinci 2011, a ve které odpovídala zhruba tisícovka respondentů. Uživatelé systému jsou rovněž v 99 % spokojeni s funkcí hot-linky a pravidelnými aktualizacemi, které jsou prováděny čtyřikrát ročně.

Informační systém Cygnus®, jenž je profesionálním nástrojem pro správu agendy poskytovatelů sociálních služeb, je v současné době používán ve více než 500 zařízeních sociálních služeb po celé České republice. Společnost IReSoft, která systém vyvíjí, oslovila pracovníky těchto zařízení, aby zjistila míru spokojenosti s funkcemi informačního systému. Výsledky ankety z konce loňského roku ukázaly plnou spokojenost respondentů s užitečností a ovládáním programu, aktualizacemi i užitečností příruček a hot-linky. Uživatelé v 99 % chválili odbornou zdatnost konzultantů.

„Anketu mezi uživateli provádíme již čtvrtým rokem, letos se jí opět účastnilo zhruba tisíc respondentů. Výsledky nejnovějšího dotazování ukazují, že spokojenost uživatelů s informačním systémem narůstá. Je to pro nás potvrzením, že strategie firmy a její vnitřní procesy jsou vedeny správným směrem, protože přináší zlepšení přímo uživatelům,“ uvedl Jiří Halousek, ředitel společnosti IReSoft, která oblíbený informační systém Cygnus® vyvíjí. „Potěšilo nás především zjištění, že přes 98 % respondentů by doporučilo náš informační systém pracovníkům jiných zařízení,“ doplnil Halousek.

Společnost IReSoft informační systém Cygnus® neustále zdokonaluje, pravidelné aktualizace jsou prováděny na základě požadavků samotných uživatelů. V uplynulém roce 2011 byla implementována možnost statistického vykazování dat pro MPSV, a to včetně elektronického přenosu dat. Tato funkce významně usnadňuje poskytovatelům sociálních služeb náročnou agendu. Zároveň došlo ke zvýšení počtu odborných konzultantů a zřízení služby zpětného volání, což uživatelům šetří náklady za telefon. Nová opatření se projevila i ve výsledcích ankety. Spokojenost s dostupností hot-linky potvrdilo 98 % respondentů, což představuje 8% meziroční nárůst.

„Vysokou kvalitu informačního systému Cygnus® potvrzuje i nárůst uživatelů za minulý rok, a to o desítky nových sociálních zařízení. IS Cygnus® je tak stále nejrozšířenějším informačním systémem pro poskytovatele sociálních služeb,“ sdělila Šárka Toufarová, obchodní manažerka společnosti IReSoft. „Snažíme se informační systém zpřístupnit širokému spektru uživatelů. Proto jsme například loni na podzim nabídli slevu pro členy APSS ČR na modul Zaměstnanci a hardwarové příslušenství. Zájemci se mohou určitě těšit na slevy i v tomto roce,“ dodala Toufarová s tím, že v letošním roce oslaví společnost IReSoft 10. výročí působení na trhu informačních systémů.