Agentura Lesensky.cz v létě rozšířila své klientské portfolio o nové významné společnosti

10.8.2012

Agentura Lesensky.cz, specializující se na PR a marketing, rozšířila během července portfolio svých firemních zákazníků. Mezi klienty agentury se nově zařadila společnost QCM, dodavatel webových aplikací, výrobce doplňků stravy Danare a přední online prodejce sportovního vybavení SportObchod.cz.

Pro brněnskou společnost QCM připravila agentura Lesensky.cz mediální strategii zaměřenou primárně na zvýšení povědomí o internetovém tržišti Gemin.cz, které je prvním koncesovaným e-tržištěm v České republice.

Firma Danare od agentury očekává dlouhodobou medializaci nového úspěšného produktu na hubnutí s názvem Obezin. Ještě do konce letošního roku by se spolupráce měla rozšířit i do sousedních evropských zemí.

Přední český sportovní e-shop SportObchod.cz hodlá využít zkušenosti agentury Lesensky.cz ke zlepšení komunikace směrem k médiím. Spolupráce mezi oběma subjekty zahrnuje i oboustrannou marketingovou podporu nového agenturního projektu AWPtour.com, který je určen amatérským tenistům.

„Každý nový klient je pro nás výzvou. Věřím, že naplníme očekávání a novým klientům budeme dlouhodobě pomáhat s uskutečňováním jejich obchodních a marketingových cílů. Různorodost oborů či cílových skupin nás nestraší, ale motivuje,“ vysvětlil Petr Lesenský, ředitel agentury Lesensky.cz.