Triglav podporuje on-line prodej speciální slevou pro střední generaci

21.10.2009

S atraktivní slevou na povinné ručení přichází Triglav pojišťovna, a. s., za řidiči ve věku od 30 do 65 let. Sjednají-li si na stránkách www.triglav.cz smlouvu na vozidlo do 3 500 kilogramů, získají mimořádnou slevu ve výši 20 %. Speciální nabídka platí minimálně do konce tohoto roku a jejím cílem je upozornit střední generaci na výhody sjednávání pojistných smluv bez návštěvy pobočky.

Elektronické pojištění je mezi zákazníky Triglav pojišťovny stále populárnější, o čemž svědčí rostoucí objemy uzavřených smluv přes internet. V loňském roce zaznamenali zástupci pojišťovny na předepsaném pojistném meziroční nárůst o 10 %, přičemž u on-line sjednaných smluv byl nárůst dokonce o 20 %. Potvrzuje se tak posilující význam internetového pojišťovnictví, o které projevují zájem nejčastěji klienti z řad mladších ročníků.

Právě proto jsme se zaměřili na zákazníky ve věku od třiceti do pětašedesáti let. Speciální akční slevou na povinném ručení je motivujeme k objevení nesporných výhod sjednávání smluv přes internet,“ uvedl Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny, která svým klientům nabízí možnost uzavřít pojistnou smlouvu on-line již od roku 2005.

Triglav pojišťovna se na zkvalitňování své nabídky na internetu v poslední době zaměřuje. Podle aktuálního průzkumu společnosti KPMG Česká republika, která poskytuje služby v oblasti daňového a finančního poradenství, patří Triglavu mezi čtrnácti největšími tuzemskými pojišťovnami čtvrté místo co do počtu aktuálně nabízených on-line produktů. Prostřednictvím internetu již mohou klienti Triglav pojišťovny uzavírat nejen smlouvy o povinném ručení, ale také majetková, cestovní či úrazová pojištění. Například z celkového počtu letos uzavřených smluv v oblasti úrazového pojištění činí podíl on-line smluv 50 %.

Rádi bychom v oblasti on-line pojištění dlouhodobě patřili mezi špičky na českém trhu. Neustále proto zlepšujeme internetové služby pro naše klienty. V budoucnu například plánujeme rozšíření sortimentu o havarijní pojištění, které v naší nabídce chybí,“ sdělil Roman Sznapka, produktový manažer Triglav pojišťovny. „V nejbližší době také hodláme rozšířit počet platebních kanálů, aby elektronické sjednávání smluv bylo uživatelsky co nejjednodušší. Pracujeme již na zavedení možnosti placení prostřednictvím platebních karet,“ doplnila Irena Bielková, manažerka on-line prodeje Triglav pojišťovny.