Karsa Technologies dokončila nový profesionální e-shop X-store.cz

9.2.2009

Společnost Karsa Technologies, s. r. o., dodavatel profesionálních řešení pro internetové obchody, dokončila po více než čtyřech měsících svůj dosud nejnáročnější projekt. Jedná se o internetový obchod X-store.cz, jehož provozovatelem je společnost Setos, spol. s r. o., přední prodejce mobilních telefonů v České republice. Nový obchod využívá nejmodernějších technologií a je plnohodnotně napojen na systém Microsoft Navision.

Internetový obchod X-store.cz je navržen plně v souladu s optimalizací pro internetové vyhledávače (SEO) a splňuje podmínky pro snadné vyhledání zboží a následnou objednávku. Je kompletně propojen se systémem Microsoft Navision, řešením pro správu podnikových zdrojů. Samozřejmostí je fulltextové vyhledávání se skloňováním a zobrazením předchozích výsledků hledání, rozšířené filtrování ve výpisu výrobků, zobrazení skladovosti na jednotlivých prodejnách či manažer recenzí a článků. „Jedná se o zakázkový internetový obchod s individuálním designem a funkčností. Internetový obchod X-store.cz považuji z technologického pohledu za nejdokonalejší řešení, které naše společnost dosud připravovala,“ uvedl Michal Ježek, spolumajitel společnosti Karsa Technologies.

Základem internetového obchodu X-store.cz jsou standardní moduly produktu Karsa V2. Ten je navržený jak pro začínající obchodníky, tak pro společnosti vyžadující více jazykových mutací a nabízející desetitisíce produktů s potřebou propojení na účetní systémy. Vyniká především vypracovanou optimalizací pro vyhledávače, velkým množstvím otestovaných funkcí, rychlostí, stabilitou a kompletním HTML rozhraním s možností úpravy vzhledu bez znalosti programování. Internetové obchody lze provozovat jak na serverech společnosti Karsa Technologies, tak na serverech vlastních. „V technologii jdeme samozřejmě stále vpřed. Nyní dokončujeme modul sdílené paměti, což nám umožní provozovat e-shopy s návštěvností až 100 tisíc uživatelů denně. Připravujeme rovněž nový modul, který návštěvníkům e-shopu nabídne relevantnější produkty, například pro kategorie či související produkty,“ připomněl Michal Ježek. „Naším primárním cílem je zvýšení konverzního poměru nákupu v e-shopu a snížení nákladů na provoz, což našim zákazníkům samozřejmě zajistí konkurenční výhodu.“