Moderní nabíječky iGo jsou nově k dostání v prodejnách Electro Worldu

20.12.2010

Oblíbené produkty značky iGo jsou nově k dostání v síti prodejen Electro World. Univerzální adaptéry na notebooky či mobily jsou tak pro české zákazníky pohodlně dostupné kromě internetu i v kamenných obchodech ve všech koutech republiky. Cílem nové spolupráce je zviditelnění značky iGo, která na tuzemský trh vstoupila letos v květnu.

Obchodní řetězec Electro World rozšiřuje svůj sortiment o výrobky značky iGo, která se specializuje na prodej nabíječek s unikátní patentovanou technologií. Díky výměnným konektorům je totiž možné z jediného adaptéru dobíjet veškerá mobilní zařízení a digitální hračky. Dosud byly produkty značky iGo na tuzemském trhu dostupné pouze ve vlastním e-shopu a na pultech spřátelených prodejců.

„V zahraničí je o výrobky iGo enormní zájem, zvláště pak v USA a ve Velké Británii. Věřím, že prodej v síti kamenných obchodů napomůže ke zviditelnění značky nejen v českém prostředí, ale i na Slovensku, kde má Electro World rovněž široké zastoupení,“ sdělil Radim Tlapák, ředitel společnosti NTB CZ, která je výhradním distributorem produktů značky iGo na českém trhu.

Kvalitní produkty značky iGo je již možné zakoupit téměř na všech pobočkách sítě Electro World. K dostání ještě nejsou pouze v prodejnách v Mladé Boleslavi, Ústí nad Labem, Českých Budějovicích a Liberci. Zákazníci v ostatních městech již mohou v obchodním řetězci vybírat z kompletního sortimentu, který je na tuzemském trhu k dostání. Dlouhodobě je nejprodávanější napájecí adaptér iGo SlimLine, který umožňuje nabíjet notebook a zároveň mobilní telefon či mp3 přehrávač, navíc vyniká úspornými rozměry.

„Do této chvíle jsme zásobili prodejny řetězce Electro World všemi produkty značky iGo. Věříme, že o ně bude před Vánocemi velký zájem. Proto je druhá fáze doplnění zboží plánována ihned po vánočních svátcích,“ upozornil Radim Tlapák ze společnosti NTB CZ. „Ceny jsou v kamenných prodejnách sice mírně vyšší než v e-shopu. Ale jsou přesně na úrovni částky, která odpovídá hodnotě produktu s přičtením poštovného,“ dodal Tlapák.